Karoliina: Terveisiä CreditVisorin asiakaspalvelutiimin puolelta!
Olen yleensä päivittäin asiakkaisiin suoraan yhteydessä puhelimitse sekä erilaisten sähköisten kanavien kautta. Normaali työpäiväni sijoittuu 9-17 välille ja teen yleensä kaksi päivää viikossa töitä kotoa ja loput toimistollamme Vallilassa.
Työpäiväni aloitan yleensä erilaisten tarkastuslistojen parissa.
Aloitamme kollegani kanssa käymällä läpi uusia toimeksiantoja, ennen kuin niistä lähetetään asiakkaille kirjeitä. Tarkastettavaa on esimerkiksi asiakkaiden nimi- ja osoitetiedoissa, jotta kirjeemme löytävät mahdollisimman hyvin perille.
Seuraavaksi siirryn käymään läpi perinnässä olevia velkoja, joiden osalta asiakkailla on ollut kysyttävää tai asiakas on halunnut tarkempaa selvitystä perinnästä. Näiden osalta tiedustelen toimeksiantajaltamme tai alkuperäiseltä velkojalta tarvittavat lisätiedot, jonka jälkeen vastaan asiakkaan kysymyksiin.
Olen myös muutama viikko sitten aloittanut perehtymisen yritysperintään.
Uudet työtehtävät ovat mukavasti tuoneet uusia haasteita ja vaihtelua päiviini sekä avartavat kokonaiskäsitystä alasta.
Pääosin työtehtäväni tarkoituksena onkin selkeyttää asiakkaille perinnän etenemistä sekä poistaa asiakkaille mieleen nousseita huolenaiheita. Pidän työskentelystä asiakasrajapinnassa ja asiakkaiden auttamisesta taloudellisten kysymysten parissa.
Asiakaskontaktoinnin lisäksi pidän tärkeänä mahtavaa tiimiäni ja työpaikkaa, johon on joka aamu mukava tulla. Mukanani kulkee välillä myös koirani Masi, joka alkaa olla jo kokenut toimistokoira.
Marina lisää myös minkälaisia ominaisuuksia palveluneuvojan työssä tarvitaan:
Työni asiakaspalvelun parissa on enimmäkseen aktiivista ajatustyötä, sillä jokainen toimeksianto tarvitsee oman ratkaisunsa. Neuvottelut ja kompromissien tekemiset asiakkaiden kanssa ovat päivittäisiä. Yhteydenottoja tulee runsaasti ja niiden sisältö vaihtelee, jolloin on tärkeää osata reagoida tilanteisiin nopeasti. Keskittyminen, kärsivällisyys ja kompromissien löytäminen ovat tärkeimpiä asioita työssäni.
CreditVisor on moderni perintätoimisto, joka haluaa muuttaa perintäalaa vastuullisemmaksi ja avoimemmaksi edistyneen teknologian, joustavan asioinnin ja sujuvan maksamisen kautta. CreditVisor on perustettu vuonna 2020 ja työllistää nykyään jo noin 40 henkeä.
Tehokkaat luotonhallinnan ratkaisut yrityksille yhdeltä kumppanilta. CreditVisorin avulla sujuvampaa saatavien hallintaa sekä asiakaslähtöistä palvelua. Palvelumme kattavat koko laskun elinkaaren: laskutuspalvelu, reskontran hoito, maksumuistutus, vapaaehtoinen perintä, oikeudellinen perintä.
Ota yhteyttä – asiantuntijamme auttavat sinua mielellään teille sopivan ratkaisun muotoilussa. Lue lisää yritysratkaisuistamme tästä.