Tavanomaista on, että suuri osa työpäivästäni menee yhteistyöhön niin yrityksen sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa. Tärkeä osa työnkuvaani ovat erilaiset laadunvalvontaan liittyvät työt, sekä järjestelmän kehityshankkeet, joita toteutan yhteistyössä IT-kumppanin kanssa. Hankkeiden laajuus vaihtelee hyvin paljon – aiheesta riippuen päivästä jopa kuukausia kestävään.
Välillä haastetta aiheuttaa se, että helpoksi ja nopeaksi arvioimani työ saattaa osoittautua lopulta paljon vaativammaksi ja enemmän resursseja vaativaksi, mikä taas aiheuttaa haastetta myös oman ajankäytön suunnittelussa. Kyky reagoida muuttuviin tilanteisiin nopeasti ja kyky priorisoida tehtäviä ovat elintärkeät ominaisuudet tässä työssä.
Toimeksiantajat ottavat usein minuun yhteyttä, mikäli heillä on jotain toiveita tai kysyttävää toimintoihimme liittyen. Käymme yhdessä läpi nykyisiä, sekä uusia kehitystarpeita tasaisesti. Myös kollegat ottavat minuun usein yhteyttä esimerkiksi tiedustellakseen miten järjestelmän tai sen prosessien pitäisi missäkin tilanteessa toimia ja miten jokin asia voitaisiin järjestelmän puitteissa toteuttaa.
Aiemman asiakaspalvelutaustani myötä myös kollegani asiakaspalvelutiimistämme usein lähestyvät minua, mikäli asiakaspalvelussa on tullut vastaan jokin haastavampi selvitystyö. Seuraan myös asiakaspalvelumme laatua ja autan käymään läpi sähköposti-, sekä puhelinviestintää. Tämä on tärkeää, jotta asiakaspalvelumme laatu pysyy korkeana ja pystymme nopeasti havaitsemaan, jos jossain asiassa vaaditaan lisäkoulutusta. Yhteistyössä asiakaspalvelumme esihenkilön kanssa käymme läpi havaintoja säännöllisesti ja arvioimme, mitä toimenpiteitä kertyneet havainnot edellyttävät.
CreditVisor on moderni perintätoimisto, joka haluaa muuttaa perintäalaa vastuullisemmaksi ja avoimemmaksi edistyneen teknologian, joustavan asioinnin ja sujuvan maksamisen kautta. CreditVisor on perustettu vuonna 2020 ja työllistää nykyään jo noin 40 henkeä.
Tehokkaat luotonhallinnan ratkaisut yrityksille yhdeltä kumppanilta. CreditVisorin avulla sujuvampaa saatavien hallintaa sekä asiakaslähtöistä palvelua. Palvelumme kattavat koko laskun elinkaaren: laskutuspalvelu, reskontran hoito, maksumuistutus, vapaaehtoinen perintä, oikeudellinen perintä.
Ota yhteyttä – asiantuntijamme auttavat sinua mielellään teille sopivan ratkaisun muotoilussa. Lue lisää yritysratkaisuistamme tästä.