Oletteko tietoisia kuinka paljon uuden asiakkaan hankinta maksaa yrityksellenne? Tarkkaa lukua tietämättä voidaan todeta yksinkertaistaen: enemmän kuin nykyisen asiakkaan säilyttäminen. Uusien asiakkaiden hankinta on isompi kuluerä verrattuna nykyisten asiakkaiden pitämiseen.
Olemme panostaneet omassa tarjoamassamme erilaisten muistutuspalveluiden kirjoon, jotta löydämme varmasti juuri teille oikean mallin. Muistutuslaskut ovat vain yksi esimerkki palveluistamme, joiden tarkoituksena on tukea niin asiakkaitanne kuin yrityksenne liiketoimintaa.
Varmista asiakaskannan pysyvyys
Jotta voimme auttaa asiakkaitanne yrityksenne arvojen mukaisesti, olemme kehittäneet eri toimintamalleja. Asiakkaanne saavat muistutuksia lähestyvistä eräpäivistä sekä myöhässä olevista laskuista. Näin varmistamme, että laskut tulevat maksetuksi ajallaan, eikä asiakkaillenne koidu lisäkuluja maksuhuomautuksista tai perintätoimenpiteistä.
Osamaksuissa ja muissa monivaiheisissa eräännyttämisprosesseissa on huomattavasti edullisempaa ottaa asiakkaaseen yhteyttä hyvissä ajoin. Sen ansiosta avoinna oleva velka ei kasva liian suureksi ja maksukyky säilyy.
Hienovarainen toimintamalli
Meille muistutuspalvelu on paljon muutakin kuin pelkkä maksumuistutuksen lähettäminen. Ymmärrämme asiakassuhteen arvon ja siksi olemme panostaneet hienovaraisiin toimintamalleihin, jotka tukevat yrityksenne asiakastyytyväisyyttä. Pääpaino on asiakkaidenne auttamisessa ja heidän maksukykynsä säilyttämisessä.
Muistutuspalvelu sopii hyvin osaksi isompaa luotonhallinnan ratkaisua. Paketoimme teille sopivan kokonaisuuden, johon voivat kuulua myös esimerkiksi laskutus ja reskontra sekä perintäpalvelut.
Kerromme mielellämme lisää palveluistamme. Jätä meille yhteydenottopyyntö tai ota yhteyttä. Keskustellaan tarkemmin tarpeistanne.