CreditVisor erbjuder bästa möjliga kundservice även under coronaepidemin. Vi vet att epidemin har orsakat ytterligare bekymmer i många av våra kunders personliga ekonomi. Vi förstår att det kan vara svårt att förutse den egna ekonomin i undantagssituationer om inkomsterna har minskat eller utgifterna ökat oväntat.
Vi vill också vara med under krisen och hitta lösningar på våra kunders ekonomiska bekymmer. Om du inte kan betala en faktura som du fått av oss eller en rat som du enats om med oss på förfallodagen, lönar det sig att omedelbart kontakta vår kundtjänst. I de flesta fallen kan vi enas om en ny betalningsdag eller dela upp betalningen i rater som är lämpliga för din situation. Under undantagssituationen är det precis som i normala fall viktigt att kontakta oss innan det förfallodatum som nämns i vårt brev. Efter förfallodatum kan skulden ha gått vidare till rättslig indrivning, varpå vår kundtjänst inte längre kan enas lika flexibelt om arrangemang.
Coronakrisen inverkar på de flestas vardag. Hos CreditVisor iakttar vi alla aktuella bestämmelser och rekommendationer. Vi vill också med vår egen verksamhet försäkra att vår personal och deras närstående är i säkerhet och att vi även i övrigt minimerar smittorisken. Som arbetsgemenskap har vi vidtagit många åtgärder för att kunna erbjuda högklassig service utan att behöva arbeta på kontoret eller röra oss i kollektivtrafiken eller offentliga platser. Vi har investerat i moderna lösningar för distansarbete med vilka vår kundtjänst och samarbetet med uppdragsgivarna fungerar även på distans, oberoende av plats. Fastän vi är en liten arbetsgemenskap tror vi att allas insats är viktig när vi tillsammans strävar efter en normal vardag.